.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو با بالاترین کیفیت

Download New Music Mazyar Fallahi – Miresam Be To

ترانه : علی ثابت قدم ، آهنگ : مازیار فلاحی ، تنظیم : میلاد بهشتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو :

من وقتی با تو باشم چی می خوام از دنیا

با غیر تو غریبست این آدم تنها

می خوام بمونی پیشم وقتتی دلم می گیره

تا غم بیاد سراغم  می بینه هستی میره

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

من اونجوری که باید نبودم تو ببخش

من اونجوری که باید ندونستم قدرتو

تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره پر شه از عطر تو

تا با تو آشناشم تا عاشق تو باشم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو

♫♫♫♫♫♫

تو کاری کردی لحظه لحظه هام دوباره پر شه از عطر تو

تا با تو آشناشم تا عاشق تو باشم

به فکرمی حتی وقتی من حواسم نیست

جز تو هیچی اون چیزی که من می خواستم نیست

تو بهتر از هر کی می دونی وابستم به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

به تو به تو دوست دارم حرفاتو

از هر مسیری برم آخرش میرسم به تو به تو به تو

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: آهنگ , دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ , آهنگ جدید , آهنگ ایرانی , دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام میرسم به تو , روز و شب ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین
ت : سه شنبه 18 خرداد 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد